منتديات همسة شوق
حللت آهلأ.. ووطنت سهلأ..
آهلأ بيك بين أخوانك وأخواتك
آملين أن تلقي المتعة والفائدة معنا
:::*حيـاك الله*:::
نتمني أن نراك هنا بيننا للتسجيل آنقر هنا
مع العلم يجب تفعيل اشتراكك عبر
الرساله التي سوف تصلك عبر بريدك الالكتروني

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات همسة شوق
حللت آهلأ.. ووطنت سهلأ..
آهلأ بيك بين أخوانك وأخواتك
آملين أن تلقي المتعة والفائدة معنا
:::*حيـاك الله*:::
نتمني أن نراك هنا بيننا للتسجيل آنقر هنا
مع العلم يجب تفعيل اشتراكك عبر
الرساله التي سوف تصلك عبر بريدك الالكتروني
منتديات همسة شوق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجرد وقت لهاني شااااااااااااااااااااااكر

مجرد وقت لهاني شااااااااااااااااااااااكر Empty مجرد وقت لهاني شااااااااااااااااااااااكر

مُساهمة من طرف ملاك الحب. 2010-12-12, 00:56

مجرد وقت لهاني شااااااااااااااااااااااكر

مجرد وقتودا كله اكيد حنساه حكمل ليه في طريق متعب وضيع ويااااااااه دي احسن فرصةبالنسبالي للتغيير واحسن حاجة ان نحن ماكملنااااش وخيرها في غيرها مش كل العالمببلااااش وبعدك عني بالنسبالي يمكن خير مجرد وقت ودا كله اكيد حنساه حكمل ليه فيطريق متعب وضيع وياااااه دي احسن فرصة بالنسباالي للتغيير واحسن حاجة ان نحن ماكملنااااش وخيرها في غيرها مش كل العالم ببلاااش وبعدك عني بالنسباالي يمكن خييير اناحنسى جرحي وقسوتو وانسى عذااابي كمان وحفوووق اكيد من صدمتي بعد اللي حسيت بيه عمرالحياة ما حتنتهي وقفت على انسااان كانك حلم وحلمتو وصحيت لقيتني نسيته انا حنسىجرحي وقسوتك وانسى عذابي كمااان حفوق اكيد من صدمتي بعد اللي حسيت بيه عمر الحياةما حتنتهي وقفت على انسااان كانك حلم وحلمتو وصحيت لقيتني نسيه مجرد وقت.................... حقول للناس انا سبتكومش زعلااان وعمري ما ححكي مين فينا اللي كان غلطاان ولو سالوني سبتك ليه حقوولعادي في ناس غيرنا كتير حبو وما اتفقوش وقلبي حب وانت الحب ما اعرفتهوش وانا ضيعتوقت كتير على الفااااضي حقول للناس انا سبتك ومش زعلان وعمري ما ححكي مين فينااللي كان غلطااان ولو سالوني سبتك ليييه حقول عادي في ناس غيرنا كتييير حبو ومااتفقوش وقلبي حب وانت الحب ما اعرفتهوووش وانا ضيعت وقت كتييييير علىالفااااااااااااضي انا حنسى جرحي وقسوتو وانسى عذاابي كمان وحفوق اكيد من صدمتيبعد اللي حسيت بيه عمر الحياة ما حتنتهي وقفت على انسان كانك حلم وحلمتو وصحيتلقيتني نسيه انا حنسى جرحي وقسوتو وانسى جرحي عذاابي كمان وحفوق اكيد من صدمتي بعداللي حسيت بيه عمر الحياة ما حتنتهي وقفت على انسان كانك حلم وحلمتو وصحيت لقيتنينسيه مجرد وقت
ملاك الحب.
ملاك الحب.
ملاك الحب.
ملاك الحب.